Założenia systemu

  • system służy głównie do zarządzania ligami, na których nie korzysta się z pierniczków
  • po rozegraniu meczu kapitanowie obydwu drużyn logują się na stronie internetowej systemu
  • pierwszy z nich wprowadza wynik oraz składy grających drużyn; drugi weryfikuje dane wprowadzone przez pierwszego
  • oczywiście nie muszą tego robić jednocześnie - wyniki, które nie mają weryfikacji obydwu zainteresowanych stron, są w systemie oznaczane jako niezweryfikowane
  • nad wszystkim czuwa prowadzący rozgrywki, który na wniosek zainteresowanych poprawia błędnie wprowadzone dane
  • kapitanowie, jeśli tego chcą, są przez System automatycznie powiadamiani e-mailowo o terminie meczu, o tym, że kapitan przeciwnej drużyny wprowadził właśnie wynik ich meczu, że prowadzący rozgrywki wprowadził korektę do danych drużyny itp.
  • w miejsce kapitanów można wyznaczyć inną osobę z drużyny do wprowadzania danych do systemu - osoba taka nie musi być biegła w obsłudze komputera - system jest wystarczająco intuicyjny, że wystarczą podstawy
  • w przypadku, gdy kapitan nie ma możliwości dostępu do Internetu, wysyła on wynik meczu i składy drużyn np. smsem do prowadzącego rozgrywki, a ten umieszcza dane w systemie
  • system na bieżąco przelicza klasyfikację drużyn, udostępnia tabele, krzyżówki

Wyniki są w Internecie najwcześniej jak to tylko możliwe!


 

System zbudowano na bazie systemu Internetowego Zarządzania Ligą.

Autorem Systemu IZL jest Michał Zimniewicz, a aktualnym administratorem jest Michał Klichowicz.

Chcesz wdrożyć IZL dla ligi, którą organizujesz? Kontakt z administratorem: izl@michzimny.pl (pod tym adresem nie uzyskasz pomocy ws. toczących się rozgrywek).



Podziękowania dla wszystkich testerów Systemu IZL, a w szczególności dla: Barbary Aleksy, Łukasza Kalbarczyka, Krzysztofa Krausego i Piotra Śmielińskiego.